top of page

SEO / WEB Copywriting

f.jpg

08 / Chci tematické články na posílení autority stránky 

Copywriting na web či e-shop Vám zabezpečí takové texty, které budou zajímavé, srozumitelné a přitom optimalizované pro vyhledávače. Unikátní a přitom kvalitní obsah podporuje autoritu webové stránky a zlepšuje postavení v rámci SERP optimalizace.

Výstupem copywritingu je kvalitní obsah, plnící dvě základní funkce. 

 

1. Poskytuje přínosné informace návštěvníkovi stránek a přivádění návštěvníků nových. Když budete mít informace dobře strukturované a přehledně zobrazované, návštěvníci pak lépe najdou, co hledají a na stránkách se neztrácejí. Samotný nízký bounce rate (míra odchodovosti ze stránek) posiluje ranking, viz bod níže.  

 

2. Posiluje ranking ve vyhledávačích. Pokud je obsah psaný s ohledem na SEO,  vyhledávač se zorientuje na stránkách a bude stránky indexovat na relevantnější dotazy, čímž v konečném důsledku zvýšíte organickou návštěvnost.

 

SEO copywriting

znamená psaní textů pro webové stránky se zaměřením na SEO - primárně posílení autority stránky.

SLOVNÍK

ZÁKLADNÍCH POJMŮ

WEB copywriting 

znamená psaní textů pro webové stránky se zaměřením na předání přínosné informace návštěvníkovi stránek a přivádění návštěvníků nových.

Výhody copywritingu

  • Budete mít jedinečný obsah a odlišíte se od konkurence.

  • Zvýší se návštěvnost stránek a sníží odchodovost.

  • Stránky se budou lépe a kvalitněji indexovat do výsledků vyhledávání.

  • Budujete obsah i pro další komunikační kanály.

 

Anchor 1

S čím pomůžeme 

/ nabídka služeb

Anchor 2
  • Copywriting plán na míru

  • Psaní tematických článků, blogů, příspěvků

  • Social příspěvky (Facebook, Instagram)

  • Školení na správný copywriting

  • Tvorba textů do PPC reklam

  • Propojení se všemi komplexnostmi SEO

PŘEHLED NABÍZENÝCH SLUŽEB

Nabídka služeb pro klienta je vždy tvořena na míru. 

Ne všechny služby jsou pro konkrétního klienta relevantní.

 

Případové studie / reference

Anchor 3

Reference / 01 

Učebnicová ukázka výsledků kvalitního copywritingu. Tematický článek na službu i dedikovaná stránka mají mezi sebou linky (linkbuilding) a vzájemně se tedy posilují. Výsledkem jsou první dvě neplacená místa v Google vyhledávání. 

copywriting-seo-reference.JPG
bottom of page